Hello

Jag har aldrig sovit så dåligt som jag gjorde inatt tror jag :O
Var först jättetrött, sen gick jag och mötte Felicia vid bussen halv ett och så satt vi uppe en stund. Sen när vi la oss så var jag klarvaken. Inte nog med det, jag vaknade typ 8:00 imorse och var pigg + hade jätteont i halsen. Så gick upp vid 10 och snackade lite med mami. Sen vaknade Felicia, så vi åt frukost och tog en promenad med hunden. Nu har hon åkt till sjukhuset för att hälsa på sin farfar. Ska hoppa in i duschen nu, sen kommer hon hit igen vid 3-4 :) Sen ska vi fixa oss och dra ut på gallej!


Kommentarer
Postat av: Elena

du är så galet snygg!!

2012-05-24 @ 00:20:27
URL: http://duvethonelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0