Sorry för kass uppdatering

Ingen vidare uppdatering, jag vet! Men har haft fullt upp ;)
Minns faktiskt inte vad jag gjorde igår förmiddag. Förutom att jag och pappa åkte till Danies nya gym och pratade lite om att jag kanske ska få jobba där osv :D Sen vid tre åkte jag till stan och shoppade lite med Annie. Väldigt trevligt! Sen åkte jag hem för att hämta ett par jeans för vi skulle hinna till Sommar före åtta, vilket vi inte hann heheh. Så fick skjuts hem till Annies pojkvän. Vi käkade, sen fixade jag och Annie oss i typ en halvtimme. Kvällen spenderades på Sommar som ligger mellan TC och Fridhemsplan(?) typ. Det var väldigt kul faktiskt! Och nej, jag har fortfarande inte varit full! Sen kom världens snelaste pappa och hämtade mig så jag inte behövde åka tunnelbana ensam :) Dock är jag riktigt förkyld nu... Inte så smart att gå ut kanske :( Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0