When I wake up you ain't there

Det blir inte så mycket blogga förns när jag kommit hem eftersom jag endast kan lägga upp bilder via mobilen, men bara ibland(?) för ibland laddas dom inte ens upp :O Fattar inte varför. Någon som vet hur man BLOGGAR från mobilen? För har adrig lyckats mobilblogga med text. Menmen, var på Filur 9 till 12 som vanligt. Efteråt åkte jag och åt sushi och hämtade ut mitt nya legg på banken. Om jag vill visa är tveksamt.. ;) Nejdå så hemskt var det inte. Tusen gånger bättre än mitt gamla från 2008 iaf! :O Aja, bjuder på en bild på min lunch! ;)

Btw måste verkligen hissa kameran på min Samsung galaxy, ser ut att kunna vara taget med systemkamera?! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0